dinsdag 23 oktober 2012

Kou, wind, thee, drukte, gezelligheid!

Afgelopen zondag 21 oktober was het dan zo ver, het was SwanMarket bij Garage C in Rotterdam. Broesj en Studioh Mijn samen in een kraam is gegarandeerd succes (in ieder geval achter de kraam :D). Het was een bijzondere ervaring, echt leuk om een markt eens van de andere kant van de kraam mee te maken. We hadden ook een heel gezellige buurvrouw, Marieke Ooms van Indie-ish en HandMadeByMo. Het kussen van Indie-ish staat nu op mijn verjaardags-sint-kerst verlanglijst! Hoera zo mooi, heb er hele middag naar mogen kijken .. frustrerend haha. Dus Marieke, komt goed met dat kussen, binnenkort is er eentje van mij ;).

Studioh Mijn slinger

Het weer was helaas iets minder rooskleurig dan verwacht en wat zijn die weerberichten soms toch verschrikkelijk NIET waar! Ik had me verheugd op een fijne temperatuur van 18 graden met een lekker zonnetje erbij, maar helaas NIET DUS.
Ipv mijn jurkje met legging had ik beter mijn ski vest en gebreide sjaal aan kunnen doen!

Babette en ik... bijna onthoofd door slinger

Maar goed we hebben toch een hele leuke dag gehad, er is niks weggewaaid en ook niks nat geworden. We hebben ons goed vermaakt en hebben genoten van alles wat er langs onze kraam kwam. Alle leuke reacties doen ontzettend goed! Dank daarvoor lieve bezoekers, want ondanks het weer was het wel heel druk gelukkig.

Nu is het wel jammer dat de foto's met zo'n treurig weer er ook een beetje treurig uit zien. Ik dacht hier leuke heldere, frisse foto's te posten met strak blauwe hemel en met lekkere limo ipv thee in de hand. Maar goed het is niet anders, het is ook zonde om de foto's niet te posten dus dan maar precies zoals het was.... ik kan het toch niet verbloemen haha.
En oja, toen er eindelijk even tijd was om foto's te maken van de kraam (einde van de middag, we waren het bijna vergeten) kwamen we erachter dat in de digi cam van Babette geen geheugenkaartje zat. Oh oh wel de batterijen nog opgeladen maar geen kaartje! Oh nee he, dus nu is het ook nog kwaliteit iphone! Helaas maar beter dan niks!

Kaarten molen 1
Kaartenmolen - Tape dispenser - Luckypackages - Labels - Stickers
Notebooks - Kaarten pakketjes - Tobi Bebi kaarten
Broesj werkzaamheden achter de kraam
Oh my, wat veel broches!
Ons straatje, Garage C is een te gek terrein, en ook de winkeltjes binnen zijn echt een aanrader!

Daarbij nog speciale dank voor mijn lieve zus Marlieke die helemaal vanuit ons gezellige zuid Limburgse dorpje, Wijnandsrade, met mij is meegereden naar Rotterdam! Het was een rit van 2x 2,5 uur, dus dan is een maatje wel heel fijn. En ik ben nou ook niet zo'n geweldige TomTom van mezelf dus dit was echt ideaal en gezellig.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten