vrijdag 28 september 2012

Washi Tape Dispensers INFO

Jaaa het is zover, de eerst tape dispensers zijn klaar!
Ze zijn officieel vanaf nu te bestellen. 
 Dus nu eindelijk de nodige info over deze leuke, gezellige organizers voor wel 21 rolletjes tape.

In plaats van Grafisch Studioh Mijn, ben ik (samen met ML) nu zo af en toe ook  
Werkplaats Studioh Mijn en dat bevalt wel!



Even op een rijtje:
-Afmetingen: 35,5 x 10 x 8 cm (het is handgemaakt dus het kan soms een ietsiepietsie afwijken),
 voor 21 rolletjes tape.
-Materiaal: Hout, verf en een zaagje voor het afscheurrandje
-Prijs: 27,50 incl BTW, excl verzendkosten (NL 6,75)
-Kleuren: Wit, Roze, Blauw en Naturel (hout) 

Ik verkoop ze in mijn Etsy shop, dus daar kan je naartoe gaan om ze eens beter te bekijken (en om te kijken wat voor leuke papierwaren ik nog meer in de shop heb) en het evt. definitief te bestellen!
Ze staan er in drie kleuren op, dus kies je voorkeur en dan kun je via Paypal of Banktransfer betalen.
(Helemaal geen probleem dus als je geen paypal hebt.)
Mocht je alvast een Naturel kleur dispenser willen bestellen dan kan dat ook, die staat nog niet op Etsy, maar dat is geen probleem. Kies dan voor de witte en laat mij even weten dat je graag de naturel versie wil bestellen ipv wit. Dit kan in het betaal scherm, daar kan je een boodschap achterlaten voor de verkoper.

Aangezien alle begin moeilijk is, hebben we even lopen vogelen hoe en wat precies het meest handig zou zijn om deze tapedispenser zo mooi en zo praktisch mogelijk in elkaar te zetten. Daarom was het niet bijzonder snel (1 week productie tijd). Nu hopen wij dat het steeds sneller en beter gaat zodat we jullie zo snel mogelijk van deze leuke washi tape dispenser kunnen voorzien.

Voor de volgende snelle beslissers staan de Tape dispensers al klaar!

Deze is voor Het Bonte Schaap, Dotties Design en binnenkort ook voor SomethingoldSomethingnew



Deze mooie roze gaat naar Winkel van Papier



En deze frisse blauwe gaat naar Vlinders in je buik



Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet en neem even contact met me op!
Ik ben te vinden op twitter, facebook en op dit blog natuurlijk.

Dit was het dan voor vandaag, vrijdag zo net voor het weekend. Volgende week staat in teken van weer een boel nieuwe producten en nieuwe uitdagingen. Dus dan weer een heleboel om over te schrijven :D.
Jullie horen snel weer van mij!

Fijn weekend!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten