dinsdag 11 september 2012

Een feestje in je brievenbus

Het is zo fijn om pakketjes te versturen, vooral het inpakken vind ik leuk!
Ik heb van een aantal pakjes die ik afgelopen tijd verstuurd heb foto's gemaakt.
En ik dacht misschien is het wel leuk om deze met jullie te delen!

Dus Studioh Mijn achter de schermen. Het was eerst een zoektocht naar de beste middelen om mijn kaarten in te versturen, stevige envelop, maar ook weer niet te stevig want dan kost het onnodig veel postzegels... en dan wil ik het liefst iedere kaart eerst inpakken in leuk maar lichtgewicht inpakpapier.. of in een kraftzakje die ik dan kan versieren met washi tape. Want ja die tape heeft zijn dienst al meer dan bewezen! Zo leuk en ik heb er ondertussen al een heleboel verzameld.

Ik voel me tussen al die washi tapes, zowel in de winkel als thuis met mijn eigen collectie, altijd een heel klein meisje in een snoepwinkel, het 'kanniekiezen' gevoel. En die verkoper die me dan aankijkt alsof ik ... ja inderdaad een klein meisje ben.. . En toch is het zo leuk om weer een nieuw kleurtje en of nieuw patroontje te kiezen. Dus tape is ook een zeer belangrijk onderdeel van het inpakken van mijn pakketje. Een kleur en patroontje op de voorkant van de envelop ziet er toch heel gezellig uit!
 Want het is wel de bedoeling dat het eerst een feestje is om het pakje uit de brievenbus te halen en dat het dan vervolgens weer een feestje is als je de envelop uit mag pakken. Daar doe ik dan ook mijn uiterste best voor, en nou ja, het is ook eigen belang, tomtidom, want ik vind het ook een feestje om het op deze manier in te pakken!


En nu had ik laatst zelfs een pakje naar NYC! YEY Studioh Mijn goes international!
Voor het eerst 'wereld' zegels halen bij het postkantoor, pakje wegen en dan op de post! Gelukkig was het pakje in precies een week op zijn bestemming. Helaas is de foto niet helemaal scherp ('s avonds laat gemaakt en toen wist ik nog niet dat ik dit nu ging schrijven voor dit blog... oh oh heel jammer.)



En dan is de volgende uitdaging om ook hele leuke kaarten te maken, en dan niet alleen het ontwerp aan de buitenkant, maar wat doe je aan de binnenkant?! Tobi staat al op de voorkant, maar van binnen is er nog alle ruimte om zelf iets leuks te doen. Dus experiment voor de verjaardagskaart voor
My Best Friend Babette (of op twitter beter bekend als Broesj, die Etsy winkel met die hele leuke broches!)


Ik hoop dat ik nog vele pakjes en kaartjes mag verzenden! ;)
Vinden jullie het ook leuk om persoonlijke pakjes, kaartjes en cadeau'tjes te maken?




2 opmerkingen:

  1. Wel Hanneke deze morgen was ik de gelukkige die zo'n mooi pakketje mocht ontvangen.
    Wow die envelop is super versierd.
    Daarna kwam een tweede envelop met een blije boodschap en als laatste twee mooie kaarten!!!
    De stempel van het sprekende vogeltje is prachtig en zo bruikbaar.
    Het feestje is dus wel degelijk geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marleen!
    Dank voor je mooie woorden. Ik ben blij verrast en grappig dat het toevallig ook zo goed aansluit bij dit blog. Hartstikke leuk dat je het pakje ook als een 'feestje' ervaren hebt!

    BeantwoordenVerwijderen